Sider

17.7.15

Udsigten fra mit vindue.


Sidste år købte jeg ny kolonihave midt på sommeren og den har jeg gået og syslet med siden da - uden at skrive noget som helst om det. Jeg var af den opfattelse at det nok ”ikke var noget at skrive hjem om”. Der mangler stadig en del før man kan kalde den for ’en spændende have’. Der er ovenikøbet risiko for at den aldrig bliver rigtig spændende, men blot mit lille 'Retreat' :)



I nat har jeg så også sovet i det lille Retreat Hus, og det første jeg gjorde til morgen var at kigge ud af vinduet. Grønt, grønt og en KÆMPE klatre rose!






Det går bare ikke!! Jeg må have blomster at kigge på når jeg ruller gardinerne fra, ellers kan jeg ikke sådan rigtigt 'retreate'
Jeg sveder allerede ved tanken om det store arbejde der ligger i at få trimmet denne Rododendron som er vældig fin i de få uger om året hvor den blomstrer. Og så er der bare ikke mere at fortælle om det udsyn, udover at den er GRØN .... oooohhhmmmm

.....og at der trænger til at blive luget ;)





















God sommer, måske læses vi ved inden efteråret. :)

5 kommentarer:

  1. Tillykke med "ny" kolo :) Dejligt, at du kan overnatte der. Har du så solgt de to andre haver?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er novet for novet Lotte. Solgt en og købt en anden for pengene ;)
      Så jeg har stadig 2 stk :)

      Slet
  2. Jow-jow... du går ikke ned på arbejde de første par weekender!! ;o)
    Tillykke med den nye matrikel, håber vi får lov at følge lidt med engang imellem, for der er bestemt noget at vise frem. Udviklingsarbejde er altid spændende. Rigtig god sommer til dig, hvis du nu gør alvor af, ikke at dukke op før til efteråret! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og Spinatvej er dog et utroligt fint navn... :o)

      Slet
    2. Vi får nu se hva det bliver til af indlæg Jette. Jeg skal jo' retreate' og pille lidt ukrudt i ny og næ.....ja det er da tanken ;O)
      Kan det mon ikke blive for kedeligt at læse om? :O)
      Her er der ene af grøntsags navne på vejene.

      Slet