Sider

28.8.11

Rudbeckia hirta - igen.

Jeg er ikke blevet meget klogere siden sidst jeg skrev lidt om denne fantastiske plante. Jeg har dog læst at den er 1 årig - 2 årig og somme tider flerårig!!?? ..... ved jeg sq da godt, men hvad er den så – sommerblomst eller staude (flerårig)??????
Herunder kan du se et lille udvalg af alle de forskellige farver jeg har i år.


For at være på den sikre side sælger jeg den stadig som sommerblomst i Web butikken J
Som nævnt tidligere har jeg haft en overvintrende i potte i drivhus og også en ude i haven. De har begge blomstret på livet løs i denne sommer. Noget tidligere end de frøsåede fra foråret.

De nysåede fra i år står så til gengæld med et fantastisk flor lige nu.


Den sidst ankommende i samlingen 'Cherry Brandy'. Flot kirsebærfarvet.
Mine Rudbeckia skal testes. De bliver stående ude i år, og så må jeg se om de overvintre til næste år.

YSusanne Irming

Ingen kommentarer:

Send en kommentar