Sider

20.4.12

Pelargonier og plantemarked i Randers

Det er farligt at tilbyde Bente en aflægger af en Pelargonie, for hun sender 4 gange så meget tilbage :O) Jeg skulle ellers ikke have flere, da jeg har hyr med at overvintre dem hjemme i lejligheden. Men altså - nu er de her, og jeg glæder mig til at se dem vokse.






















Dagen er gået med at pakke til plantemarked i Randers i morgen. Kom og hils på - jer der bor i nærheden. 
Jeg har blomst i disse to Aurikler, og de er med i morgen. Ikke så mange, men de er der. Ellers er der masser af Geranier i mine kasser.












Denne fine mørk rosa Kobjælde købte jeg sidste år på plantemarked, og det var skønt at se den i blomst i år, for jeg havde glemt hvordan den så ud :O)


Rigtig god weekend .

15 kommentarer:

  1. Hej Susanne
    Rigtig god fornøjelse på markedet i morgen. Det ser ud til, at I får rimeligt pænt vejr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Ulla. Vi ses nok på et eller andet marked - det plejer vi jo :O)

      Slet
  2. Jeg var i haven et par timer efter arbejde i dag, og jeg syntes godt nok, det var en kold fornøjelse. Håber, vi får det lidt lunere i morgen ... lige nu overvejer jeg dynejakke og vinterstøvler! Vi ses i morgen :)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Øv bøv! Jeg opdagede først i går, at der er marked i Randers i morgen.....og jeg har lavet en anden aftale. Det er en kikser af format.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var ellers tryk på i Randers selv om det var lidt køligt. Heldigvis for dig kommer der masser af plantemarkeder rundt omkring i løbet af maj :O)

      Slet
  5. Held og lykke med salget i Randers i morgen :-)

    SvarSlet
  6. Ja undskyld med det er jo min passion, og da jeg kender din svaghed for de brogetbladede, kunne jeg ikke sende pelargonier uden der også var noget broget imellem. Kan du ikke finde plads til dem, kan du måske finde en der kan opbevare dem, og så hvert år få en stikling af dem, du synes bedst om hvert år! Det var da smart ik?
    Hvor er de fine de to aurikler!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok finde plads til de fine Peller :O)
      De er plantet og de vil blive nurset til den store gulmedalje, vær sikker på det :O) Jeg må vel fedte mig ind hos min mor, der bor i et 'olde-kolde' med glashus.

      Auriklerne var væk inden jeg var færdig med at opstille min bod. En skam jeg ikke havde flere med!

      Slet
  7. Hei,
    pahoittelen suomenkielistä viestiäni.
    Olen blogissani Akileijat - nuo hurmaavat viettelijättäret
    maininnut Sinun blogisi.

    SvarSlet
  8. Gode billeder.
    Pelargonier får man da aldrig for mange af.
    Håber i har haft en god Plantemarked.
    På lørdag skal vi til plantebytte marked i Vorbasse. Jeg håber på at finde ny planter til haven.
    Tak for kigget.
    Ha` en god dag.

    SvarSlet
  9. Der er jo et eller andet med, at hvad man giver ud, får man dobbelt igen.... du fik så bare 4-dobbelt :)

    SvarSlet
  10. Så lekre aurikler du hadde, og den kubjellen var virkelig flott. Selv har jeg bare hvit og lilla, så nå står en rød en på ønskelisten :-)

    Likte godt bloggen din, så jeg legger meg til som følger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig velkommen 'New Dawn' :O)
      Jeg må se at fatte tastaturet, men det er en travl tid med meget lidt plads til at blogge.

      Slet